Lekko mi

Wczasy LEKKO MI to kompleksowe połączenie odżywiania, psychodietetyki, aktywności fizycznej, odpoczynku i regeneracji organizmu.

Grafik zajęć Jogi w Park 45

Poniedziałek

8.00

9.00

Spokojna Joga

9.15

10.15

Zdrowy Kręgosłup

16.15

17.30

Air Joga

20.45

21.45

Cieplutki Yin
spokojna i głęboko rozciągająca
(Hot Joga)

Wtorek

8.00

9.00

Cieplutka Vinyasa
(Hot Joga)

10.30

11.30

Joga dla kręgosłupa

Środa

11.30

12.45

Air Joga

16.15

17.15

Vinyasa

18.45

20.00

Air Joga

20.30

22.00

Bikram
(Hot Joga)

Czwartek

8.00

9.15

Air Joga

9.30

10.30

Zdrowy kręgosłup

10.45

12.15

Bikram
(Hot Joga)

Piątek

9.00

10.15

Air Joga *

16.15

17.15

Vinyasa *

18.45

19.45

Cieplutka Vinyasa
(Hot Joga)*

Sobota

10.00

11.15

Air Joga *

11.30

13.00

Bikram*
(Hot Joga)


cennik zajęć Jogi w Park 45

wejście jednorazowe

Joga i zdrowy kręgosłup 35 zł

Air Joga/Hot Joga 45 zł

karnet 4 wejścia

Joga i zdrowy kręgosłup 130 zł

Air Joga/Hot Joga 160 zł

karnet 8 wejść

Joga i zdrowy kręgosłup 240 zł

Air Joga/Hot Joga 280 zł


Joga w Park 45

Vinyasa Flow Joga

To dynamiczna praktyka asan w zgodzie z oddechem. Styl ten buduje siłę i elastyczność, uwalnia stres i uspokaja umysł łącząc każdy ruch z oddechem, co sprawia, że niemalże “płyniemy” przez sekwencję. Vinyasa jest bardzo ciekawa i różnorodna, właściwie każde zajęcia wyglądają troszkę inaczej, a kolejność sekwencji często ulega zmianie. Już sam sposób prowadzenia ruchu przypominać może taniec, dlatego z odpowiednim akompaniamentem muzycznym, każde zajęcia mogą stanowić cudowne połączenie zabawy, wysiłku i samorozwoju.

Air Joga

Łączy w sobie elementy akrobatyki, sztuki cyrkowej, pilatesu i pozycji znanych z klasycznej jogi. Jest ona wspaniałym połączeniem zabawy oraz wysiłku fizycznego. Czasem trzeba stanąć na głowie by spojrzeć na życie z innej perspektywy ;) Odrywając się od ziemi przy wykonywaniu asan, z łatwością można oderwać się od codziennych problemów, ćwicząc ciało - oczyścić umysł. W przeciwieństwie do tradycyjnej jogi, gdzie wiele pozycji wymaga stawiania oporu grawitacji, praca z hamakiem zachęca aby się jej poddać, aby na moment zupełnie odpuścić kontrolę. Dla wielu z nas jest to nie lada wyzwanie, ale jeśli zaufamy sobie i hamakowi, jeśli poddamy się chwili, poddamy się oddechowi, poczujemy jak nasze ciało i umysł naturalnie się rozluźniają. W ten sposób grawitacja wykonuje całą pracę za nas, a rozciąganie staje się o wiele skuteczniejsze! Uprawianie air jogi wymaga sporego wysiłku, ale daje przy tym ogromną porcję pozytywnej energii. Joga na hamakach fantastycznie zwiększa gibkość i ruchliwość stawów, wzmacnia mięśnie brzucha, ramion oraz nóg. Umożliwia zdolność praktykowania zaawansowanych asan bez obciążania kręgosłupa i pozwala utrzymywać ciało w wymagających pozycjach dłużej. Zwiększa zakresy ruchu w stawach bez zbędnego napięcia i bólu.

Yin Joga

Nazywana „akupunkturą bez igieł” w odróżnieniu od dynamicznych form, które pracują głównie z mięśniami, koncentruje się na oddziaływaniu na tkankę łączną. Podczas gdy dynamiczna joga yang skupia się głównie na rozgrzaniu, rozciąganiu i wzmacnianiu mięśni, yoga yin skierowana jest głównie na więzadła, ścięgna i kości zwłaszcza w obrębie stawów biodrowych, miednicy oraz dolnego kręgosłupa. Każda z pozycji yin trzymana jest znacznie dłużej niż w tradycyjnej jodze, co pozwala nam wejść głębiej w swoje ciało – w siebie, ale przede wszystkim, by poddać się chwili obecnej, grawitacji, własnemu oddechowi, a także napływającym emocjom.

Bikram Joga

Trzyma się ściśle określonych zasad: zajęcia trwają 90 minut, składają się z bardzo energicznej serii 26 pozycji i dwóch ćwiczeń oddechowych, wykonywanych w ściśle określonym porządku, a wszystko to powtarzane jest dwukrotnie. Są to głównie pozycje balansujące i wzmacniające ciało. Twórca tej metody, Bikram Choudhury twierdzi, że wybrana przez niego sekwencja pozycji stymuluje każdy gruczoł, organ, nasze mięśnie, nerwy oraz ścięgna, poprawia cyrkulację tlenu w ciele, zabezpieczając przed powstawaniem poważnych chorób. Efektywność ćwiczeń związana jest jednak głównie ze specyficznymi warunkami w jakich należy je wykonywać. Wysoka temperatura ora odpowiednia wilgotność rozluźnia mięśnie i stawy, dodatkowo oczyszczając organizm z toksyn. Bikram joga daje poczucie głębokiego odprężenia, leczy kontuzje, odchudza i dodaje energii. Seria ta została stworzona przede wszystkim z myślą o tych, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z jogą. Jest jednak wymagająca, również dla osób, które ćwiczą jogę regularnie. *Na zajęcia zabierz ze sobą ręcznik oraz butelkę wody.

Joga dla kręgosłupa

Cywilizacja i różnego rodzaju uwarunkowania zmuszają nas często do spędzania wielu godzin w jednej pozycji, a to pociąga za sobą nieprawidłową postawę ciała, która niestety fatalnie wpływa na nasz kręgosłup. Wszelkie problemy z nim sprawiają, że nie tylko czujemy się źle fizycznie poprzez doskwierający ból, ale również psychicznie - jesteśmy ospali i zniechęceni, ciągle poszukujemy odpoczynku. Na sesjach poświęconych dolegliwościom kręgosłupa dążmy do przywrócenia jego pełnej ruchomości (elastyczności) i poznajemy asany mające korzystny wpływ na zdrowie naszych pleców. Uczymy się odpowiednio rozluźniać i rozciągać ciało. Dzięki temu pojawia się przestrzeń niezbędna do zdrowienia naszego kręgosłupa. Pełna elastyczność kręgosłupa jest warunkiem jego zdrowia. Czujemy się odświeżeni, mijają dolegliwości bólowe i mamy więcej energii.

Zdrowy kręgosłup

Program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.

Trening personalny

Sesje indywidualne jogi to zajęcia sam na sam z nauczycielem, dzięki czemu tempo nauki jest w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. Zajęcia trwają 60 min. Terminy zajęć ustalane są bezpośrednio z nauczycielem.

O Instruktorze

Martyna Kazek – Instruktorka Jogi

Martyna jest energiczną, pozytywnie patrzącą na świat certyfikowaną instruktorką jogi. Uprawia jogę od 2011 roku, a szkolenie dla nauczycieli (The Art and Science of Yoga, honorowane przez Yoga Alliance, rozpoznawane na całym świecie) ukończyła w Tanzanii w grudniu 2015 roku. Jej RYT 200 (Registered Yoga Teacher) skupiał się na twórczym vinyasa flow, kładąc nacisk na czakry, dynamiczną hathę opartą na asztandze, yin jodze, pranajamie, medytacji, śpiewaniu mantr i filozofii jogi. Dzięki wieloletniemu pobytowi w Cambridge, UK, swobodnie prowadzi zajęcia również w języku angielskim.
Martyna lubi odkrywać różne style jogi, stale poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, jednak ma zamiłowanie do tych bardziej dynamicznych stylów. Jej pasja do vinyasa flow zrodziła się z wieloletniego doświadczenia w dziedzinie tańca współczesnego. Dzięki jodze w harmonijny sposób wzmocniła swoją cierpliwość i tolerancję dla samej siebie i tym samym dla innych. Systematyczna praktyka pomaga Jej zachować balans, cieszyć się życiem, chwilą i doceniać małe drobiazgi. Joga uświadomiła Martynie jej prawdziwe pasję i dodała odwagi, w dążeniu za marzeniami. Z ogromną przyjemnością, satysfakcją oraz zaangażowaniem dzieli się swoim doświadczeniem, starając się wspierać oraz inspirować uczniów do pracy nad sobą.
Zajęcia Martyny to doskonała mieszanka bardzo przyjemnie rozciągających asan, przeplecionych różnymi technikami oddychania i relaksacji. Są odpowiednie dla wszystkich grup wiekowych, poziomów zaawansowania, kształtów i rozmiarów. Przebieg zajęć dostosowany jest do umiejętności oraz możliwości uczniów, a Martyna dokłada wszelkich starań, aby panowała atmosfera zrozumienia i życzliwości.

imprezy okolicznościowe

Nasz ośrodek organizuje imprezy okolicznościowe dla firm i osób indywidualnych: wesela, przyjęcia itp. Zapytanie odnośnie ich organizacji proszę złożyć pod nr. tel. 690 273 810 lub drogą mailową: recepcja@park45.pl

opaski naręczne typu VIP

Ze względów bezpieczeństwa i identyfikacji rodzajów pakietów oraz rodzaju pobytu, goście wyposażeni zostaną w Recepcji, w opaski naręczne typu VIP.

Ręczniki plażowe i parasole

Istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia ręczników plażowych i parasoli przeciwdeszczowych.
W każdej łazience znajduje się suszarka do włosów.

Wyślij wiadomość

Inne sposoby kontaktu z nami

W sezonie Recepcja czynna w godz. 7:00 - 23:00,
a poza sezonem w godz. 9:00 - 18:00.
Możliwość dostępu i zakwaterowania do bungalowów i na pole kempingowe przez całą dobę!